Şiir Dünyasi;Anlamlı Şiirler, Anlamlı Sözler ve Şiir Defteri ve guncel turkiye ve dunyadan Aşk Şiirleri gibi imkanlar sunan web sayfasıdır ve gücünü Google’dan alır!
Günü Sözü :

Son yazılan yorumlar

  • Asude: Yine uçuyorum mavi gökyüzünde Bulutlara dokunuyo...
  • umut: Hiç ummadığın bir anda nefesimi kesen, sancılara ...
  • esranur411: eeeeeeeee naber nasılsınız...
  • esranur411: çok güzel be kanka...
  • nilazbukfeyay: duygularım karışık şu an ne düşüncemi bilmiyorum ...
  • merve: :babygirl :kimpoi :kiss :hope :angel :maafaga...
  • şiir: Hep Allah’a emanet etti bizi gidenler… Çünkü onl...
  • yasin: olum o olur mu ne aranıza dönmenizi istiyoz falan ...
  • esmanur: harika bişi hem de süper sevdiğime göre...
  • eyüp: İsmin kadar güzel olur inşallah ömrün; Seni sevme...
  • ErKqN: Resimi sitemize, facebook veya twitter Hang Sayfa...
  • Gönül: resmimi koymak isdiyorum amma yamamıyorum çok güze...
  • ErKqN: Geçmiş olsun, en kısa zamanda sağlığına kavuşup Ça...
  • mehmet: arkadaşlar öğretmenimin annesi ameliyat oldu ona b...
  • özgür koran: özgürkoran a da akrostiş yaparmısın hocam :D...
Âşık Olan Tüm Arkadaşlarım.Bu Sayfamızda Size En Güzel Ve En Anlamlı Aşk Şiirlerini Sunuyorum ve Aşkınız Daimi Olsun Ebediyen Sürsün, Karşılık Bulsun Diyorum.
Login